damar arabesk sözler etkileyici msn nişckleri ağlatan cümleler

gülsuyunun en guzel en cadı kızına seslenıyorum senı cok sevıyorum lan benı sevsende sevmesende senı allahına kadar sevıyorum senı


GécéLéri GéLmé JiLéT TuTaRıMUzaTMa koLunu SanadA aTaRımSana KıZar KéndiMi DoğRaRım.DédiM Ya GüLüm ßén PsikoPaTım...!!!::

Esrardır içtikleriDumandır çektikleriEn güsel sözleriYapıştır gardaş demeleri..

Bu masalar boş kalmaz gidenin yeri dolarbu vazolara bişey olmaz yanlız cıcekler solar...!..

üçlüyü tersten sardıranlara elimize emanet verip dört duvar arasına attıranlara para diye dost satanlara isyanım allaha değil tüm allahsızlara

SEN MEKTEPLİ KIZ SIN BEN SOKAKLARDAA SERSERİİ SENİN DEFTERE YAZDIĞIN İSİMM BENİM KOLUMDA FAÇA İZİ

warsın yokluğun zehir gibi yaşansın düşte git yüreğimden sessizce içimdeki cocuk öksüz kalsın yorgunum gitmelerin tümüne.. hadi GiT

ESRAR TOHUMU TOPRAĞA KARIŞTIĞINDAA GÖZYAŞLARIN HASRETİMLE BULUŞTUĞUNDAA BU CİGARADAN HER DUMAN ALIŞIMDA HİÇ AKLIMDAN CIKMIOSUNN BE GÜZELİMM!

Dağlarda namımızşehirde fiyakamızher güzelde numaramızESENTEPEDE
adımızher dostumuzda bir mesajımız saklıdır

GECENİN YARGICIDIR DOSTLARIN KRALIDIRBELANIN TAM
KENDİSİDİRÇARESİZİN KURTARICISIDIR.TAM BİR AŞK ADAMIDIR
ONU ANLAYAN YOKTUR.SEVENLERİ HEP DÜŞMANIDIR GEL GÖR Kİ
ONUN DÜNYADAN HABERİ YOKTURTEK BİR MEKANI VARDIR ODA
KÖPRÜ ALTI TİNER LOKALİNERDEN GELDİĞİ BİLİNMEZ

bir PİÇ olup İMPARATOR olmaktansaaaa ONURLU bir HİÇ olmayı tercih
EDERİMM

Günahın en has hali ihanet.
Hakkımı ver gideyim adalet.
Son kozum olsun zorda sükunet.
KENDİME SARILIR DONARIM.

UNUTMA! NASIL SENSIZLIGI BEN YARATMADIMSA TADACAGIN
BENSIZLIKTE BENIM ESERIM OLMAYACAK..


Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun
Duyduğum en derin sevgi senin eserin
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin
Ve kurduğum en güzel hayal sensin. Dünya unutursa dönmeyi
Rüzgar unutursa esmeyi
Aşıklar unutursa sevmeyi
Belki o zaman unuturum seni Gecenin karanlığında güneşin ışığında
Suyun damlasında selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma...
Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir... HerkeZ ELine Bi SALLama aLıp BeN BaBayIm Dİyo DELiKanLıyIm DiYo............................. AMa hiç KiMse ŞuNu UntMasın Her DeliKanLının Bir DeliKanLısı WarDır Varmı daha ağır yük hasreti çekmek kadar. yaşama sebebimsin ekmek kadar su kadar. Ayrılığın hasretin her şeyin bir hazzı var. seni anmak da güzel seni özlemek kadar.

» Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi..

» Kalbimdeki aşka dudaklarımdaki gülüşe akan gözyaşlarıma yalnızca sen layiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım..

» Hasret kapımda nöbetler tutuyor.. Sevgilim uzak bir $ehirde gözlerim onu arıyor.. Bir ku$ olup gitsem a$sam $u enginleri varsam senin yanına öpsem doyasıya koklasam..

» Geceleri uzaklara çığlık olur sesim denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana özlemim bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim günaydın benim Her$eyim..

» Bin Ömrüm Daha Olsa! Kollarında Son Bulsa! Sana Kavuşmak Varsa!! Ölmek Bile Düğün Gelir Bana!!! Sensizlikten Çok Korkuyorum! İnan Kendimi Bilmiyorum! Önce ALLAH Sonra Sen Benim İçin! O Bilir Seni Nasıl Sevdim!!!!


Biz Biz Olduqumuz Için S£viLdik ßizi SatanLarı KaLbimizden Bir Bir SiLdik . Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz . Çünkü Bu yaşımıza kadar Hiç Adam SATMADIK .! KraL OLmayanLara Taç taktık İşte En Buyuk Hatayı da ßurda Yaptık.!

EzAnLa BaSLaR SeLa iLe BiTeR İsTeYeNe DeĞiL ALAYINA GİDER

PaRamıZ mı Var eSRaR aLmaYa ŞeKLimiZ mi Var KıZ TaVLamaYa BiR CaNım Var oDa FeDa oLSun SaNa

SaBıKaSı YoK BeLLi SuÇu aŞıK oLmaK SeNin iÇiN SoKaKLaRDa YaTmaK SeNin NiYeTin BenDen uZaK DuRmaK YaKıŞTımı Bea GüLüm Beni BöYLe aRKaDan VuRmaK

MüSLümCüYüZ JiLeT aTaRıZ ŞiFaLıYıZ Can YaKaRıZ aLem DeDiKLeRi BuYSa öLüMüNe isYanKaRıZ

aLıRıZ eMaNeTi BoZaRıZ aDaLeTi maHaLLemiZDen GeÇiLmeZ eLimiZDen Su iÇiLmeZ ŞiFa ÇoCuĞuYuZ BiZ BiZe RaJon KeSiLmeZ >>> BozKurT <<<

DeLiYiZ DoLuYuZ SöZüMüZ GeÇeR ŞiFa ÇoCuĞuYuZ ŞeKLiMiZ YeTeR ŞiFa meRKeZ aKıLLı oLSun HeRKeS

eCeLLe SözLü öLümLe NiŞanLıYız TeSaDüFen DoĞDuK YaŞamaK ZoRunDaYıZ HeRKeS aKıLLı oLSun BiZ ŞiFaLıYıZ

SANA ILK YALANIMI SON NEFESIMDE SOYLIYECEGIM SIRF YALAN OLSUN DIYE SENI SEVIYORUM DIYECEGIM

Serseriyim sokaklar evim serseriyim adam gibi severim bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz şimdi anlıyorsunya şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz


Bugün senin için bir Kurban Kestim HaLa akıyor ve acıyor BiLekLerim.!!

BIRAKIP BENİ ŞİMDİ YALNIZ BAŞIMAGELMEDİ YARİM SON DEFA KARŞIMA.YORGAN İSTEMEM BU SON YATAĞIMDA.TOPRAK İŞLESİN SENİN BOŞLUĞUNA...

Eğer bir gün seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yağmurlu bir havada dışarı çıkıp yağmur damlalarını say!

Biz kimleriz diye sorma biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz. Bizi arama lüks meyhanelerde biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost arkadas nedir diye sorma biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.


KİMİNE GÖRE KRALIM KİMİNE GÖRE YALAN KİMSE ÜSTÜNE ALMASIN ADAMINA GÖRE ADAMIM.

BENİ SEVENİ HAYATIMA SOKARIM BENİ SEVMEYENIN HAYATINA SOKARIM.

GİDENE KAL DEMEK ÇARESİZLERE KALANA GİT DEMEK PİÇLERE HAK EDENE YOL VERMEK BİZE YAKIŞIR.

BİZDEN HER TÜRLÜ HERKESE GİDERDİ TAKİ SENİ TANIYANA DEK GÜLÜM. GÜLÜM DİLİM SENİ RAHATSIZ ETMISSE SUSARIM BI DAHA KONUSMAM GOZLERIM SENI RAHATSIZ ETMISSE KAPARIM BI DAHA ACMAM VARLIGIM SENI RAHATSIZETMISSE OLURUM BIR DAHA GELMEM AMA SEVGIM SENI RAHATSIZ ETMISSE ISTE BUNUN ICIN OZURDILERIM..

sen bana yasaksın ben sana TUTSAK YUREGIN KABRİM OLSUN SENI KALBIME GOMDUM .

BU HAYATTAN ÖĞRENDİĞİM TEK ŞEY SEVEN SİKİLİR SİKEN SEVİLİR...

tutamadım verdiğim sözleri silemedin yaşlı gözlerini ölüm yakın görüyorum izlerini hadi son bir kez tutayım ellerini varlığımda kıymetimi bilmeyeni yokluğumla cezalandırırım
ölümden yana korkum yok ben varken o olmayacak o oluncada ben olmayacağım
ne halden anlarsın nede sorarsın hainsin bir boşlukta kalmışsın acımazsın vurdum duymazsın gözü doymazsın anlamazsın..
atsam önüne sevgimi bağrına basmaz mısın yar ama bu kadar kalsiz olmazsın yanlış yoldasın!!
bebek yüzlüm ben senin gözlerindeki yalnızlığı sevdim sen ise beni sevmeyip yalnızlığı seçtin...
sensiz geçen aylar senelere vurdu gerçekten yürekten sevmek bu kadar zormuydu!!
şimdi bana belki pişmansın ama neye yarar benimle olsaydın ölümüne kadar..
bitmedi dertler dostlar namertler hepsi sertler yapamadım anne affet istanbul mu lanet!

SENİ BİLMEM AMA BEN KARARLIYIM..... ŞU GARİP DÜNYADAN CAYALIM GİTSİN....BU AŞKDA SENDEN ÇOK BEN ZARARLIYIM...BİR KUMAR OYNADIK DİYELİM GİTSİN...İÇİMDE BİR HİS VAR BENDEN PES DİYOR...OLMAYAN DUADAN ÜMİT KES DİYOR....MADEM Kİ BAHTIMIZ BÖYLE İSTİYOR.....KADERİN EMRİNE UYALIM GİTSİN....SENİNLE BURCUMUZ TUTSAYDI KEŞKE.... ASLANLAR BİR BAŞKA YENGEÇ BİR BAŞKA...YARINI OLMAYAN HAYIRSIZ AŞKA....AYRILIK NİKAHI KIYALIM GİTSİN......(N&N)

biz doluyu bosa vuranlardanız her ne kadar cilalı tas üstünde dans etmesini bilmesekte her karakolda ismimiz her cezaevinde resmimiz her meyhanede masamız her dostlarımızda façamız her bu sitedeki gardaslarımızdada argomuz vardır


Dizlerimin Üzerinde Yaşamaktansa İki Ayağımın Üzerinde Ölmeyi Tercih Ederim...

yeri geldiginde gitmek Gerek !
Yeri geldiginde susmak gerek !
yeri geldiginde konuşuruz eLbEt!
yEri geldiginde görüşürüz eLbeT !
Bizdé SâßâH oLmâz ßîzdé GünéŞ Doğmâz ßîz KurTcUyuZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz...

Aşk Kız Arkadaşının Dudağından Öpmek Kadar Ucuzsa Bende O Aşkı Satacak Kadar Şerefsizim

GözLerinde Bulut Bulut Bi His Diyor Onu Unut Sanki Yoktu Hiç Bir Umut OLsun Sen Sevdinin Genede ELini Tut MiLLet ÇakaL OLmuş Yokmu Piyasada Sevdiği Uruna ÖLeçek Kurt...!!!

Kimine göre adamız kimine göre yalanız. Hepiniz rahat olun biz adamına göre muamele yaparız...(ßu aL£md£ H£rk£s£ iSyAn..)

SéVDiMDé Né oLDu : ToRBaCıLaR éN iYi DoSTuM éFéS PiLSéN iSé ZéNqiN oLDu

Yarın Yeni Bir Güneş Doqacak Yeni Bir Gün Baslayacak İstersen o Güneş Doqduqunda Herşeyi Düzeltirsin İstemezsen o Güneş Bir Gün Senin Üzerinde Batacak...

komuzda üç beş faça yarası bunlarda bir kahbenin hatırası sevdikte ne oldu EFES zengin ldu

nefes almak harap olmuş bedense harap elimizden düşmüyor nedense esrar şarap ümit etmek zaten bana çoookkk uzak be kardeşim.....

Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç yemektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir...

EY VEFASIZ BIRAKIP GİDERKEN HİÇ DÜŞÜNMEDİN Mİ Bİ ESRARKEŞ OLACAĞIMI SENİ ARAYIP BULAMAYINCA CANIMA KIYACAĞIMI HANİ TEK BENİMDİN TEK BENİ SEVERDİN NERDE SÖZLERİN NERDE YEMİNLERİN GENÇLİĞİMİN KATİLİ OLDU SENİN O ESRARLI GÖZLERİN

SABIR DERSEN FAYDASIZ NE SEVGİDE NE AŞKTA NE DE HAYATTA GÜLMÜŞÜM IZDIRABIM DOĞUŞTAN BEN DOĞARKEN ÖLMÜŞÜM

USTURAMA JİLET TAKARIM VÜCUDUMA DERİN FAÇALAR ATARIM ALEMİN KRALI OLSAN NE YAZAR BE GÜLÜM SENİDE MERMİ MANYAĞI YAPARIM

BİR KIZ SEVDİM VERMEDİLER SEN SERSERİSİN DEDİLER ARAMA AŞKIN CİLVESİNDE BAHANE BEN SERSERİYSEM BUNDAN SA-NA-NE

uyumaK zor uYanmaK KoLay oLacak .. Saßahı ipLe ceKeceKsin .. Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer öLmeyi isteyip öLemeyeceksin..!

Millet dayı olmuş etrafı boş bıraktık çakal dolmuş yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş alem dedikleri şey meğersem buymuş harbiden halimiz DUMAN olmuş..

Sitem etme ALLAHA günahkar olursun gönül verme KULUNA İSYANKAR olursun

Genç yaşımda kalbimi aşka düşman edemem beni bilirsin kararımdan dönmem çok geciktin her şey için artık vursanda ÖLMEM…

Sigaranın ucunda aşkın tüter bu aşk ancak mezarda biter benden başkasını seversen onun kollarında geber ..

SENİN RUHUN FAHİŞE OLMUŞ GÜZELİM BEDENİN BAKİRE OLSA NE YAZAR

BEN SENİNLE TOPRAGA GİRERİM DİYENLERİ ÇOK GÖRDÜMAMA BEN ÖYLE DİYENLERİ TOPRAGA ÇOK GÖMDÜM

kız diye önem verenin güzel diye kaşar sevenin mafya olsa mekanını kral olsa tahtını yakayım

kurtlar vadisne özenip rajon kesenin sagır odaya özenim ajan olmaya çalışanın kaybolan yıllara özenip beline silah takanın bizde sokaklara özenip piskopat takılırız

ben öldükten sonra aklına gelirsem mezarımın üzerine 1 şişe şarap bırak orda rahat içerim

gözlrim esrar 2 fişek ottur duygularım erıon 20 gram tazdur

gözler vardır sözleri yaratan
sözler vardırsaatlerce aglatan...


biz ne çakır gibi rajon ne polat gibi kelle keseriz biz sadece dostlarımızı allahına kadar seweriz

Ölmek! kalbin durmasıı değil be güzelliim! giden sevgiliniin sırtından vurmasıdır

SeN HaYaLLeRiMiN CeLLaDi uMuTLaRiMiN KaTiLi Ve ZaVaLLi BiR öMRüN aCiMaSiZ aZRaiLi BeYNiMDeKi TeK KuR$uNLa VuRDuM KeNDiMi GeLiP aLaBiLiRSiN eMaNeTiNi

Paramız mı Var Esrar Almaya
Şeklimiz mi Var Kız Tavlamaya
ßir Canım Var Oda Feda Olsun Sana.

Resti Cektim Kadere ßelki İsyan Oldu Taştı Tek ßir ßaşıma Kaldım Kahbe Acısı ßende SakLı Ama ßundan Sonra S!kt!r Ettim Aşkı.


ADAM DeDİĞİN SAPINA KADAR YİĞİT OLMALINe KARINCAYI İNCİLTMeLİ NeDe OZANLARI YAKMALI....ÖYLe SANSAR GİBİ PUSU KURUP PUNDUNA GeTİRMeKTe NeYMİŞ? ADAM DeDiGin DOSTUM YÜReĞİ VARSA eĞeRGeTİRİP ORTAYA KOYMALI!!...!

GAMLIYIM AHU GÖZLÜM SENSIZ GECELERIMDE BIR TESELLI ARIYORUM BU AKSAM GARIPLER MEYHANESINDE BEN BIRCARE BIR KULUM NE GELIRKI ELIMDEN? KALBIMDEN YARALIYIM AYRILMISIM YARIMDEN

BENİM SENİ SEVDİGİM KADAR KİMSE SENİ SEVEMEZ BENDEN BASKA HIC KIMSE UGRUNDA OLEMEZ ISTERSEN ELLER KIYBETİNE BİLMEZ BENIM SANA OLAN ASKIM BENIM SANA OLAN DUYGUM VE BENIM SANA OLAN BU SEVDAM HİÇ BİR ZAMAN BİTMEZ!!

Bizler Serseriyiz Gece Gündüz içeriz Tek sucumuz Sevilmeden Sevmemiz.Sanmayinki YaLÇın aglamaz YaLÇın aglarsa Kimse Susturamaz YaLÇınN Kaybolursa Kimse BuLamaz. Anladinmi GüzeLim Herkes YaLÇın oLamaz

Sende Git İstersen Fathise GönüLLüğün KaHpeLiği Koymaz Bize..!Sende unut git İstersen Bizim GönLüMüz FAHişe DeyiL aMa UnuTaNi uNutuRuz KaHPeÇeeee...!!

ARDINDAN AGLAYAN BIR CIFT GÖZ PARAMPARCA BIR YÜREK VE YIKILMIS BIR DAG GÖRMEK ISTEMIYORSAN CEK SILAHI DAYA ANLIMA TITRERSEM NAMERDIM SEN VURDUNDA BEN ÖLMEDIMMI..!!

BEN!! SEVDAMIN GÖLGESİNDE YETİŞEN ÇİÇEKLERİN TOHUMLARINI ALIP GÖNLÜMDEKİ HASRET DOLU MEVZİLERE EKTİM VE ONLARI BEDENİM HER PARÇALANDIĞINDA AKAN KANIMLA BESLEDİM ADINADA NEFRET DEDİM!.ONUN İÇİNDİR Kİ NEFRETİMDE SEVDAM KADAR BÜYÜKTÜR.!!

ÇIKARSINLAR SENİ SATIŞABİR LİRA VERENE LANET OLSUN.....

hayatta zamanın varsa herşey gelir geçer herşeyin varsa zaman gelir geçer

BENSIZ GECEN GUNLERIN HESABINI VEREBILECEKMISIN BIRAKIP GITTIN BENI HELAL OLSUN SANA BU KALBI PARAM PARÇA ETTIN BIR GUN DONMEYI DUSUNURSEN BEN GENE BIRAKIP GGITTIGIN SOKAKTAYIM NE YAPARSAN YAP BEN SENI GENEDE SEVIYORUM BE GULUM

yaralıyım dertliyimdoğuştan kederliyimöyle başımı döndürdün kibu alemin neresindeyim...

sen hiç ölümün gölgesinde yaşadın mı ****sine piçine kurşun sıktın mı bir yetimin elinden tutup kadere rest çektinmi bilirsin kardeş ben bu alemde kral tanımam alemi alem yapan 3-5 çakaldır alem buysa kral benim ama 3-5 çakal için krallık bize yakışmaz diyorum

dunyadakı herkes serefsız be gulum ama sen ustune alınma cunku sen herkes deılsın ama herkesten daha SEREFSIZSIN

HaYaT $aHTé !n$anLaR KaHPé HéRKé$Té B!r Ma$Ké!...$oKaKLaRDa YaNKıLaNDı ADıM...$éN$!ZL!Ğé H!Ç ALı$MaDIM

BiDavsiye SewdinisMi Adam qibi Sevin Sewmeyeceksenisde oYnadmayın...!!
aLaynısa sLm..

yola kazık cakılmaz daga karsı bakılmaz bıze catalarmutlu derler bızle basa cıkılmaz

ben sensiz geçen günlerime yanarken belkide sen SEVİNECEKSİN..!ama şunu bilki birtanem bir gün sende SEVECEKSİN...!

bizde damar yollarında kaldık bu kadar olur ! allahım ya beni al yanına ya da sen gel yanıma

bu gece yıne ıctım yanlızz bu kezz serefıne degıl serefsızlıgıne ıctım

ÇAKALIN PADİŞAH OLDUGU YERDE.İT OLMAK KOLAYDIR.KONUŞMAK GEREKIRSE SUSMAK ZORDUR.NAMERDİN SOFRASINDA YERİMİZ YOKTUR.MERT OLAN GARDAŞLARIMA SELAM.

sayfa güzelde birde burdan okuyun bakma zeytin burnuluyuz ama sesimiz kaba vücudumuzda yara serseri yiz serseri ama serseri larde ağlar bunu unutma cerrah paşalı deilizki ablamız olsun polat deilizki elifimiz olsun biz zeytin burnuluyuz buda size kapakolsun biz yalılardan köşklerden gelme deil zeytinnin isyankar sokaklarındanız sosyete kızı

hayat üç buçukla dört arasında geçerya üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın

mısın melek misin sanki benden yürekli misin_?

kimseye kendimi tanıtmak gibi bi derdimne de kimsenin beni tanıması gibi bi lüksüm vardır

:- SuSaRsAm ÇatıŞmA(f)KoNuşuRsaM SaVaş(f)YaZarsaM DeStaN(f)SeVeRsEm DEVRİM oLur...

ben keder üretir dert yaratırım aleme ibrettir her bir satırm kırk yılın başında halim hatırm sorulsa ne yazar sorulmasa neee MÜSLÜM GÜRSES

Ecelle sözlü ölümle nikahlıyız. tesadüfen doğduk yaşamak zorundayız.değilmidir sonumuz bir avuç toprak.korkumuz yok ölümden tek korkumuz unutulmak

KaLbiNDe YoKSa YeRİM MüHiM DeYiL BeN AYaK TaDa GiDeRiM!!!

(U)Geleceğim Bekle Dedi Ben Beklemedim Oda Gelmedi Ölüm Gibi Birşeydi Ama Kimse Ölmedi !!!(U)

Dermansız Dert Olmaz Sevdasız Gönül Olmaz O Gözler Neden Bana Bakmaz Küsme Sakın Birtanem Yarsız Hayat Olmaz !!!

SoNRa BeN NeYaPTıM DeMe!... HaSReT VuRdU DöNdüM DeMe!... AkLıM SeNDe BiLSeN BiLe!... AŞka GaLiP HeP Bu GuRuR!!!

Ne OLuR BiR SöZ SöLe YüZüMe BaKMa ÖLe SuSKuNLuGuN YaKaR BeNi KaRŞıMDa DuRMa ÖLe

Yağmur mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten AğLıYoRuM

Hani insan aglamak ister Gözlerinden yas gelmez !Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez

SiVaSLıNıN GüNLü BiR BaŞKa SiVaSLı DoYMaZ AşKa HeLe BiRDe SeVDiGi VaRSa SiVaSLı ÖLMeZ ASLa !!!

EsRaRı ÇeKMiŞ GöZLeRi KaNLı YüRüYoR SiVaSTa BiR DeLiKaNLı BoYNuNDa SiYaH BeYaZ ATKı BeLiNDe SiLaHı HaYaTa KüSMüŞ AmA DoSTLaRıNa SeVDaLı BaKıŞLaRı MaHSuM AmA BeLaLı ÇüNKü O BiR SiVaSLı !!!

Göz£êrïmdê Pêrdê$ïñ ßâktıqım Hêr ¥êrdê$ïñ ¥âŞâr$âm §êßêßïm Ö£ür$êm Nêdêñïm$ïñ

SİTEM ETMA ALLAHA GÜNAHKAR OLURSUNGÖNÜL VERME KULUNA İSYANKAR OLURSUN

usturama jilet takarım vücuduma derin façalar atarım alemim kralı olsan ne yazar senide mermi manyağı yaparım

SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLiBeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRiSeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıTBeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi...

Hayatta edindiğim tecrübeler yediğim kazıkların toplamıdır

Dikmen merkez akıllı olsun herkes Çatılır kaşlar kesilir başlar en büyük aşklar(semtin ismi) başlarr

Gururn başladığı yerde Sevgi son bulur

aşk fransada trajedi İngilterede Komedi Almanyada Dram TÜRKİYEDE HARAM

Çekeriz emaneti bozarız adaleti Mahallemizden geçilmez elimizden su içilmez biz (semtin ismi) bize RACON kesilmez ...

Dumansız cigaranın patlamayan hapın Köpüksüz biranın Mermisiz silahın Manitasız hayatın taa ¤¤¤

Sevgiler sahte insanlar kahpe hayatınız plan Alayınız yalan !!!

Alayına İsyan Kralına Tek Kurşun !!!

Alem oyuncu olmuş sokaklar Sahne Sevdiğim Bi kız vardı O da Olmuş Kahpe!!!

Kız diye özen gösterenin.Güzel diye kaşar sevenin .Para olsa için dostunu satanın . Kral Olsa tahtını mafya olsa mekanını ******* !!!

Sevgime ihanet eden sevgiliyi Kurşuna Dizerken Titrerse Ellerim O titreyen Ellerimi Kesmezsem Şerefsizim !!!

Biz belimize Silahı Silahla vurulmak İçin KoyDuKK !!!

ağladığımı kimseye söyleme anne onlar beni kral biliyr. kızdımmı dünyayı yıkar biliyor ağladığımı kimseye söyleme anne onlar beni 1 kız için bu kadar düşeceğimi bilmiyorlar

barda iki bardak tekilaya kulakta bir küpeye satılıp unutulmuşluğu var bu yüreğin...!!!

buda benden delisormuş deliye sen hiç aşık oldunmu diye deli gülmüş deliye ben neden delirdimki diye

çek silahını daya sırtıma titrersem namerdim sen vurdun da ben ölmedim mi

yam sustururuz ya kan kustururuz ezanla başlar selayla biter.anlayana değil alayına gider

dedımya guzelım ıste ben buyum oz ve oz garaj altı cocuyum rakı sarp ıcerım dısko dans bılmem mını etekler gıydırıp mersederslerde gezdıremem elerıne oje gozlerıne surme cektıremem dedımya guzelım ıste ben buyum bır daha benı ararsan ılk adresımdelı kanlılar caddesı cebı delıkler kıratanesı eyer orda yoksam ıkınce adresım belı bursa e tıpı kapalı ceza cevı

Ya sıksınlar alnımın ŞahınaYa da Ben SIKARIM adının Yazdıgı ALıNaaa..

Oku zalim oku!!!! TeSbİH ELdE EmAnEt BeLdE SeVdA YüReKtE OLmALı..TeSbİhİ SaLLaMaYı EmAnEtİ KuLLaNmAyI SeVdAnI YüReKtE YaŞaMaYıBiLmİyOsAnn TaŞıMa O YüReGiiii

Sadece kim olduğun için deilseninle beraberken kim olduğumu anladığım için.

SeNi SeViYoRuM

Sadece kendine yaptıkların için değilbana yaptıkların içinsaklı kalmış beni ortaya çıkardığın içinelini kalbimin üzerinde hissettiğim zamanüzüntülerimi alıppnların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o güzelliklerio sıcaklığıo ışığı koymayı başardığın için.

Senİ SeVİYQRUM; Hayatımı bir tapınağa çevirdiğin ve hergünü bir şarkı haline getirdiğin için.

SeNi SeVİYQRUM; Çünkü sen kimsenin başaramadığı şeyikendimi iyi hissetmemi ve hiç bir zaman olmadığı kadar MuTLu olmamı sağlıyorsun.

ÜSTéLİK SéN ßUNLARI KQNU$MAYLADQKUNMAYLA VéYA İ$ARéTLé DéĞİL SADéCé KéNDİN QLMAKLA YAPIYQRSUN.

SENİ SEVİYQRUM ::/$akuıM ::

ßeni YormayIn! --> çOk ü$engeCim..
ßana yaLan söyLemeyin ! --> Nefret Ederim!
ßana ßi$ey sOrmayIn! --> ßiLmiOrum!
Ciddi oLmayIn --> ßen güLüyorum...
iÇeLim Demeyin! --> DayanamIyorum!..
GideLim Diyin! --> GeLiyorum!...
Dalga geÇeLim. --> ßayıLıyorum !..
Derdinmi var ¿ --> DinLiyorum ...
çOk mu zOr¿ --> Ugra$Iyorum!..
ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<


TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

KaRaNLıK BeNi HaPÚ¯EdİyOr ... HePÚ¯İ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũ?¼› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

?²ιâ???¼Ñ?z∂ι?¼ ?²ιя ∂α?½α ?²ιя ∂α?½α Ñ?Ñ?ωÑ?¢Ñ?ğι?¼ι Ñ?ιηÑ? öğяÑ?Ñ?Ñ?ιη ?²αηα Ñ?Ñ?ω?¼Ñ?Ñ?ι Ñ?Ñ?ηι∂Ñ?η ∂σğ∂υ?¼ Ñ?η∂Ñ? öğяÑ?η∂ι?¼ Ñ?üяü?¼Ñ?Ñ?ι ηÑ? σâ??υя ?²ιяα?º?¼α Ñ?â??â??Ñ?яι?¼ı

â?â?â?Ñ?ση?²α?½αя∂α ∂ö?ºüâ??Ñ?η Ñ?αρяαqÑ?ı?¼ ιâ???º ?²α?½αя∂α gÑ?яι gÑ?â??∂ι?¼ ?²Ñ?η!! αıâ??Ñ??¼Ñ? ∂σÑ?Ñ?υ?¼α Ñ?â???¼â??αя σâ??Ñ?υη Ñ?αα?¼υя Ñ?σηяαÑ?ı güηÑ?şι?¼ ?²Ñ?ηηηηηη!!!â?â?â?

.. biss yüzsüs p**Lér qibi hér qüséLé asıKK oLmayıss ama oLdukmuda asLa unutmayıss ..

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

bi baktım uzaklardayım_duygusal tuzaklardayım_her sokak bit yol ayrımı_anlatamam ki ben kaygımı...

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..

?²Ñ?η Ñ?αηα ?½αâ??α αşığı?¼..ιşÑ?Ñ? Ñ?α?¼ ?²υя∂α ?ºαяşıη∂αÑ?ı?¼.Ñ?α ş?¼∂ι Ñ?υÑ? Ñ?â??ι?¼∂Ñ?η.Ñ?α∂α ?²ιя∂α?½α Ñ?öz Ñ?Ñ??¼Ñ? özâ??Ñ??¼Ñ??ºÑ?Ñ?η

Ñ?Ñ?ηι Ñ?ιηÑ? Ñ?Ñ?νÑ??¼Ñ??¼ ?²υηα ∂αÑ?αηα?¼α?¼ Ñ?αηα ?ºöâ??Ñ? σâ??Ñ?α?¼ Ñ?ιηÑ? Ñ?αяαηα?¼α?¼ ?²ιяαz υzα?º σâ??αâ??ı?¼ ?²Ñ?â???ºι∂Ñ? Ñ?αяαя göя ?²α?º σ z?¼η ?º?¼ ?ºι?¼ι αяαя

ραÑ?α?ºâ??α яυ?½υ?¼υη ?ºαяα?¼Ñ?αя çσ¢υ?ºâ??αяıηı..αâ?? Ñ?â??â??Ñ?яιη∂Ñ?η şÑ??ºÑ?яâ??ι Ñ?â???¼αâ??αяıηı

?½αÑ?αÑ?ı ∂ιğÑ?яâ??Ñ?яιη∂Ñ?η ?ºσρÑ?α çÑ??ºÑ?яÑ??º Ñ?αşα?¼α?º ?²υ∂αâ??α¢α...

ƒυη?ºÑ?ι Ñ?αÑ?αя?ºη υÑ?αη?¼ıÑ?σ|¢Ñ?zαÑ?ı göяÑ?Ñ? ∂ιzâ??Ñ?яι Ñ?ιÑ?яÑ?я|αÑ??²Ñ?ηι göяÑ?Ñ? αâ??Ñ?ıηα Ñ?ρя|Ñ?αgσραÑ?α ∂ι?º?ºαÑ? αηηÑ?η Ñ?Ñ?ηι ∂σя∂υηα ριş?¼αη σâ???¼Ñ?η

Kalemimle satırlara bulanan bir şairim Bu yolda ben sonsuz sakinim Nerdeyim sessizce bende Yürüyorum aklım eserde Suskunum bugün yine bende Dertleri çek birak...!

''YAPTIĞIN YANINA KALMAYA¢AK ßİR KIYAMETTİR KøPA¢AK KULAĞINI AÇ İYİ DİNLE ZALİM SENİNLE ßİR HESAßIM VAR İNTİKAMIM ÇøK A¢I øLA¢AK''

ßir Şi$e Şarap Sırdasım Yanında Siqaram Mezesi øLSUN Sakın ßana Døkunma Ta$ ßasTım ßaqrıma KadehLere Merhaßa Askım Sana ELvada

öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 290 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN..!

**?ºαηı?¼α gιяιρ Ñ?üяÑ?ğι?¼ σâ??â???¼υşÑ?υη.Ñ?Ñ?ηι?¼Ñ? gιяιρ ?ºσ?ºυ?¼ σâ???¼υşÑ?υη.?²υηυ ηαÑ?ıâ?? Ñ?αρÑ?ığıηı ?²ιâ???¼ισяυ?¼ α?¼α ?²Ñ?∂Ñ?ηι?¼Ñ? gιяιρ ¢αηı?¼ σâ???¼υşÑ?υη..!

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende €ttiğin T€K cümle ile..!

N dnyLr yıktm sni buLmak içn N umutLr unuttm sana gLmk içn! Snse 'ayrıLık' dedin en b$nda.. AğLa ağLa $mdi yLnzLığına!! ağLa..

Çocuum dü$ünme birascık yaLan a$k için söLenen $eyLer..!


à¹?à¹?tà¹?à¹?ş ๏là¹?ยğยà¹?çà¹?ภà¸?ğlà¸?à¹?à¸?๏là¹?ยğยà¹?çà¹?ภﻮül!!

ηÑ? ?ºα∂αя ∂Ñ?Ñ?αÑ?â??ı ρâ??αηâ??αяÑ?αη ?ºα∂Ñ?я Ñ?αηα σ ?ºα∂αя Ñ?Ñ?Ñ? νυяυя...

çà¸?à¹?à¸?ï»®öรtÑ??³à¹?Ñ? çüภ?ºü Ñ?ภà¹?אà¹? şÑ?אlÑ??³ Ñ?ภà¸?z à¹?Ñ??ºlÑ?à¹?à¹?ğà¹?ภ zà¸?à¹?à¸?ภﻮÑ??³çÑ??ºlÑ?şà¹??³…

Ñ?η ?²üÑ?ü?º σâ??αÑ?â??αя Ñ?η Ñ?αηÑ?αηαâ??ı σâ??αηâ??αя ∂Ñ?ğιâ?? Ñ?η Ñ?Ñ?Ñ?Ñ?ιz Ñ?ααÑ?â??Ñ?я∂ιя!!

öğ?³Ñ?tà¹?lÑ?ภ Ñ?ภ z๏à¹?Ñ??³à¸£ Ñ?à¸?אà¸?ttà¸? Ñ?à¸?ภﻮà¹? ?ºöק?³üאü ?ºà¸¢llà¸?ภıקÑ?à¸?ภﻮà¹?รà¹?ภà¹?אı?ºà¸?ςà¸?ğıภà¹?ı?³...

à¸?ş?º à¹?à¹?à¹?ภรà¸?ภıภà¹?à¹?à¹?à¹?à¹?ภ

Yorum Yaz